مدیریت فروش و بازاریابی

آموزش فروش و بازاریابی (فوق ستاره فروش شوید)

 
160 نکته کاربردی و اجرایی در مدیریت
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱٠:٢٠ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/۱/٢٩
 

160 نکته کاربردی و اجرایی در مدیریت را برای مطالعه مدیران، سرپرستان

و کلیه افرادی که به طور مستقیم با انسانها سروکار دارند

 
1- در انجام کارها روی شیوه‌ای خاص تأکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه‌تر و بهتری شما را به مقصد برساند.


2- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی رهگشا نیستند، مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از آنها هوای تنفس ما تأمین می‌شود، می‌توان با آمیختن دانش و تجربه، راهکارهای حیاتی و استثنایی خلق کرد.


3- از هر فرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده کنید.


4- به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار در کارایی کارمندان مؤثر است.


5- با فرق گذاشتن بیهوده بین افراد گروه، انگیزه کاری آنها را از بین نبرید.


6- از مشورت و نظرخواهی با نیروی جوان ابایی نداشته باشید.


7- با رفتارهای ضد و نقیض، اعتماد زیردستان را از خود سلب نکنید.

 
8- در به وجود آوردن فضای رقابتی سالم، کوشا باشید.


9- برای ارتقای سطح دانش کارمندان و افزایش بهره‌وری آنان، کلاسهای آموزشی ترتیب دهید و از لوازم کمک آموزشی بهره گیرید.


10- دقت کنید که توبیخ کارمند خطاکار، باید متناسب با اشتباهاتش تعیین شود.