مدیریت فروش و بازاریابی

آموزش فروش و بازاریابی (فوق ستاره فروش شوید)

 
نمایشگاه تهران
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱۱:۱۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱۱/٢٠
 


 
 
نمایشگاه اصفهان
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱٠:٥٥ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱۱/٢٠
 


 
 
10 نگرش که مانع پیشرفت در زندگی می شود
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱٢:٠٥ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱۱/۱٦
 

10نگرش که مانع پیشرفت در زندگی می شود 

من تا کنون در مورد عقاید مختلف در انسان های متفاوت، صحبت های زیادی کرده ام و حرف های زیادی با شما در این مورد که چگونه می توانید عقاید خود را در جهت بهبودی زندگیتان تغییر دهید، بیان نموده ام. برخی از افراد هستند که دارای نگرش های غلطی در زندگی می باشند و من تصور میکنم که دیگر نوبت به آن رسیده باشد که چند نمونه از این موارد را مخاطب قرار داده و سعی در رفع آنها داشته باشیم.


 
 
تلاش در جلب رضایت مشتری
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱۱:٥٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱۱/۱٦
 

تلاش در جلب مشتری،گام اول در کسب و کار موفق

هیچ رمز و رازی در کار نیست. هیچ چیزی هم ارزان، شانسی و اتفاقی به  دست نمی آید.

عملکرد موفق ترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخل و خارج از کشور را که بررسی کنیم، متوجه می شویم آنهایی که گوی و میدان را از رقبا ربوده اند بیشتر فکر کرده اند، بیشتر تخیل دارند و شاید در یک گام بیشتر به فکر مشتری بوده اند تا به فکر پول در آوردن.


 
 
مدیریت بازاریابی
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱۱:٥۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱۱/۱٦
 

مدیریت بازاریابی 

 اولین بعد آن «نیازها و خواسته ها» است. منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی ، نیازها و خواسته های انسان است بشر برای ادامه حیات خود به غذا ، آب ، لباس و پناهگاه احتیاج دارد . او میل زیادی به آرامش  ، آسایش ، آموزش و خدماتی از این قبیل دارد. محصول زاییده نیازها و خواسته های بشر است . هر چیزی که را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد می توان محصول قلمداد کرد. خواسته در بازاریابی شکل بر آورده ساختن نیاز است و تقاضا ،توانایی رفع خواسته است .


 
 
مدیریت فروش چیست ؟
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱۱:٤۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱۱/۱٦
 

مقدمه

هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش در رسیدن به این هدف نقش مهمی را در مجموعه فعالیتهای بازاریابی ایفا می کند.


 
 
چگونه شخصیت موفقی داشته باشیم؟
نویسنده : محمد کریمی - ساعت ۱۱:٤۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱۱/۱٦
 

۱) ‌ اختیار دار خود باشید : ‌به پشت سر خودتان نگاه کنید ، خواهید دید که یک همراه دائمی دارید و چون نام بهتری ندارد او را مرگ خویشتن ‌می نامید . شما می توانید به میل خود از این مهمان بترسید یا از او به نفع خود بهره گیرید . انتخاب با خودتان است.‌ با وجود مرگ که مسئله مهمی است و زندگی که چنین کوتاه است از خود بپرسید :‌ چرا از اقدام به کارهایی که واقعاً می خواهم انجام دهم خودداری می کنم و چرا غافل از احوال خویشتنم ؟ آیا باید به دلخواه دیگران زندگی کنم ؟ آیا اهمال و تعلل ورزیدن، بهترین شیوه زندگی کردن است ؟